Discussie: citroëndealer
Los bericht bekijken
  #2 (permalink)  
Oud 23 februari 2011, 11:56
McYves McYves is offline
Junior Klager

Rep kracht: 0
McYves is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
Hallo,

Ik kocht eencitroën New Berlingo en die is te laat afgeleverd(ongeveer een maand).Maar dat zal wel meer voorkomen denk ik.
Maar de verkoper heeft mijn bestelbon op gemaakt met ondermeer een detectiepak en vertelde daarbij dat daar zeker een airco bij zat.
In het volste vertrouwen tekende ik de bestelbon!
En kijk GEEN airco in de nieuwe wagen!
Na mijn opmerking(alle papieren waren reeds getekend) is de verkoper een beetje gaan bellen en kreeg ik als antwoord "we kunnen ten vroegste in OKTOBER nakijken of we de airco alsnog kunnen plaatsen".
En gisteren ben ik dus met de ellende van aangetekend schrijven en zo begonnen.

DANK U CITROËN AUTOGARDEN HASSELT!!!!!!
Citroën C3 had in het begin stadium de ziekte dat de voor vering zo maar af brak. Heb het dus ook mee gemaakt. Op herstelling gegaan bij Autogarden Hasselt, het zou drie dagen in beslag nemen wat uiteindelijk bijna 3 weken werd, op de koop toe stond mijn wagen daar met een enorme deuk in het spatbord, ze twijfelde er aan dat die deuk er al in zat toen ik de wagen binnen bracht, na veel gezaag gaven ze dan toch toe dat het in de garage gebeurt was, ze hebben het hersteld maar ondertussen is dat spatbord een en al roest, ben eens benieuwd wat ze nu gaan zeggen.
Met citaat reageren