beste lezers,
Als zaakvoerder van de firma coverlux zou ik toch willen reageren op deze berichtjes die worden neergepend op deze web site !!
- om te beginnen heeft coverlux niets te maken met coverbest, laat dit voor als meer zeer duidelijk zijn voor iedereen , de gevolgen op deze web site en de link via deze firma zorgen blijkbaar voor wat problemen !!
- De schrijver Victoria ken ik nog haar nog van pluimen en is blijkbaar reeds vorig jaar op batibouw komen herrie maken! op de koop toe zonder zich bekend te maken, zeer vreemd !!! hij heeft het recht in eigen handen genomen om berichtjes te schrijven op deze web, is ook zijn volkomen recht natuurlijk, maar je moet wel weten dat je de waarheid moet schrijven en geen leugens die veel schade kunnen aanrichten !!!!!
- u kan zich inbeelden Mr de schrijver dat ik alles in het werk zal stellen om u te dagvaarden wat betreft deze laster praat ten opzicht van mijn firma met alle gevolgen van dien .
- Na verschillende keren te moeten horen van klanten die op deze web terecht komen moet ik tot mijn grote spijt constateren dat dit zware gevolgen heeft op mijn activiteiten!!
mijn voorstel aan iedereen die hier onverantwoorde berichtjes plaatst :
haal deze onmiddelijk van de web en bied uw excusses aan !
zonder gevolg aan mijn voorstel ga ik ook zonder twijfel over tot dagvaarding, laat staan de gevolgen die hier aan verbonden zullen zijn !!
Ten slotte: Neem het mij niet ten laste dat ik even kwaad werd maar dit is een beetje te veel van het goede
|