Discussie: Tele2 Problemen
Los bericht bekijken
  #6 (permalink)  
Oud 20 januari 2009, 09:26
Fantasia79 Fantasia79 is offline
Junior Klager

Rep kracht: 0
Fantasia79 is on a distinguished road
Standaard Tele2 Problemen

Ook ik heb serieuze problemen met TELE2.
Bij mij ging de bal ook aan het rollen na een verhuis.
Na eindeloze telefoontjes naar Tele2 met steeds het antwoord: "Het ligt aan je Belgacom-lijn", kreeg ik eindelijk iemand van het callcenter aan de lijn die mij doodleuk antwoordde dat er nog niets was gedaan om mijn internetverbinding over te zetten naar mijn nieuwe adres.
Nu zaten we al anderhalve maand verder (aan 29.90euro per maand). Maar dit zou wel in rekening worden gebracht bij mijn volgende factuur. Yeah Right!!!
Op een paar minuten had deze man mij nu geholpen. Maar de internetverbinding viel voortdurend uit. Antwoord van de TELE2-klantendienst: "Je modem is stuk".
Ik dus een andere modem kopen, maar het probleem veranderde niet. Dus belsuiten wij om over te stappen naar Belgacom ADSL-GO. Op de Customer Support pagina van TELE2 staat een item dat je je abonnement kan opzeggen via MijnTele2 (Dit staat nu nog op de site). Maar bij MijnTele2 is niets te vinden. Telefonisch antwoord van de klantendienst:"Het kan niet dat dit op de site staat want dit is niet mogelijk" (Ik daag jullie uit om eens een kijkje te gaan nemen op hun site, het staat er nog steeds).Verder werd mij gezegd dat het wel mogelijk was om via email een opzeg te doen. Gewoon een mailtje sturen naar info_flemmish@tele2.be. Dus ik stuur in september 2008 een mailtje naar dit adres met mijzelf in CC. Dit mailtje komt aan, maar ik ontvang geen antwoord, dus ik denk afgehandeld. Na controle van mijn rekening ontdek ik echter dat ik nu januari 2009 nog steeds betaal voor TELE2!!! Nu heb ik de Ombudsman ingeschakeld en hopelijk kan ik nog iets recupereren van nu al 150 euro "sponsoring" aan TELE2.
Hopelijk kan ik met dit bericht velen onder jullie behouden voor deze klucht bij TELE2. Elke provider heeft wel wat negatieve kantjes, maar dit slaat alles.
Met citaat reageren